dilluns, 7 de setembre del 2015

Ultim esforç de la preparació del Marató de Berlin!

Al igual que al 2012, l'Agost ha estat intens. Madrugones per evitar la calor, molta càrrega, intensitat, però també més descans del que és habitual. A Palma s'entrena molt i molt bé. Diuen que Berlin és un mal marató per preparar (doncs la calor al Agost es intensa) però a mi m'agrada; et lleves ben d'hora, fots l'entreno, i apa tot el dia per davant.

Un total de 330km en 23 entrenos a l'Agost, que surt un entreno promig de quasi 15km. No esta malament. I per això surten les coses.

Diumenge passat, com a test, vàrem córrer la Mitja Marató de Sabadell. I com que la feina al Agost s'havia fet bé, doncs objectiu complert, a ritme de 5:15 per un total de 1h50min. (en comparació amb 2012, 4 minuts menys). Vull rescatar el següent paràgraf del post que vaig fer al 2012:

"Faig els ultims 500m deixant-ho tot, i per fí arribo. Tambaleandome, buscant una sombra i desitjant beure. Al final 1:54:07. Conclusions de la mitja, soc capaç de treure tot el que em digui el Mister, he de beure mes aigua i he d'aprendre a regular-me els ritmes, Berlin serán 42 i ahir hagués estat incapaç de fer-los."

M'agrada veure que la millora és evident. Però bueno, també el previ a París era molt bó (1h49min a la Mitja de Tortosa) i ja sabem com va anar. Tot i que últimament estic optimista, crec que ja tinc més curats els meus problemes "gastro-mentals", però també ha costat feina i esforç: reduir quantitats d'aliment i abstenir-me d'alcohol, aviam si funciona.




Així que, a mode de conclusió, desvetllo el meu objectiu pel Marató de Berlin: passar la mitja a 1h55min...y luego lo que surja.


1 comentari: