diumenge, 24 de juny del 2012

Setmana 2: Seguim sumant

Setmana on he anat trobant millors sensacions que la primera setmana. Tot i encara no estar al 100% del tormell, la veritat es que ja quasi no me'l noto, i si me'l noto, sempre es després de fer els entrenaments, mai durant.

Totals de la setmana: 46.1km en 4h37´12´´cremant 4.508 calories i amb una freqüencia cardiaca mitja de 163ppm.

La setmana va començar amb 30 min de carrera contínua. Al haver corregut diumenge la cursa de Sant Cugat, em vaig "salvar" de fer la sessió de series en pujada. Tot i això, vaig intentar fer els 30min partint la sortida en 2, fent el mateix camí d'anada que de tornada, anant amb 16´ i tornant en 14-15´. Després vaig fer una bona sesió d'estiraments amb els companys del bàsquet que tot just acavaben l'ultim entrenament de la post-temporada.

Dimecres vam tenir sessió amb tots els companys del Reto Berlin. Vam calentar 20 minutets, 8 series de 2 minuts i descalentament de 20 minutets. Vaig acabar amb la mosca darrera l'orella, perquè crec que podria donar mes però el meu "conservadorisme" fa que no apreti i llavors arribi a les 2 ultimes series amb encara força energia. Crec que ja faré suficients series durant l'estiu com per anar treballant tot aquest tema.

Dijous vaig voler fer el mateix recorregut que el dijous de la setmana passada. Vaig acabar molt content, doncs la millora era obvia. Cuasi 4 minuts menys. Vaig allargar el recorregut per acabar completant els 50 min que ens havia manat fer en Castilla.

Dissabte vaig matinar per fer la sessió. La meva idea era plantarme al passeig de la Fragata de Sitges i anar fent per allà. No sé si es perque no hi estic acostumat, pero el ritme els primers minuts va ser desastrós, encara dormia. Sort que els primers 20min eren d'escalfament. Quan ja em vaig trobar mes despejat i ja sota l'esglèsia de Sitges, em vaig trobar amb el clàssic problema matinal. Ganes de visitar al Doctor Roca. Quan em passa això intento pensar en una altra cosa o cantar la canço que estic en aquell moment escoltant, i normalment se'm passen les ganes de visitar al Doctor, pero dissabte no va ser aixi. La cosa va anar a més, i de cop i volta se'm va apareixer un Polyklin al mig de la sorra de la platja com se li apareix un oasis al mig del desert a un excursionista al sahara. La visita va ser un éxit. Em va servir per despejar-me i per iniciar els 25min al 75% amb bones sensacions. Vaig decidir arribar fins la discoteca l'Atlàntida, i sorprenentment, encara hi havia gent fent la última al parking. No em va semblar massa normal, eren les 8 del matí. Tornada suau, dutxeta i a fer les compres pels preparatius de la revetlla. Tenia tot el dia per endavant i estava molt orgullós del meu entrenament. Els ritmes dels primers 20min van rondar els 6:30, els dels 25min al 75% van ser de 5:30 i els dels 20min de desescalfament de 6 el kilòmetre.

Avui diumenge, 10km en 1h a la carretera de les aigues. Content per l'entreno, els primers 5km a 6:10-6:15 i els ultims 5 a 5:45-5:50. Magrada veure com els ultims son mes rapids que els primers. Em fan mentalment mes fort.

Ara a esperar el mail del míster Castilla i amb ganes de seguir treballant. Sobretot que la salut ens respecti i no hi hagi lesions. Només desitjo aixo!

Apa, fins diumenge que vé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada