diumenge, 8 de juliol del 2012

Setmana 4: Tranquilitat i kilometres

El planning de la setmana reflexava que seria una setmana tranquila, de descárrega. Sense canvis de ritme ni carrera forta, simplement, setmana de seguir acumulant kilometres i agafant bones sensacions. Em vaig prendre la setmana així, una setmana de "recuperació" activa.

Total Setmana: 44,52km en 4h 45min amb una FC Mitja de 160ppm i un total de 4397calories.

Ja fa un mes que vam començar el Reto, en total 175,72km en cuasi 18 horetes. Deu n'hi dó.

Dilluns tocaven 60 minuts tranquils que, per motius de feina els vaig fer a Sitges i acompanyat del Uri Cardús. La carrera suau, a un 6´15-6´20 el km. La veritat es que lent i sense trobar els bons ritmes. L'entrenament es va acabar amb un banyet al mar. Una bona tarda.

Dimecres, com cada setmana tocava entrenament grupal. Teniem planificada una sessió de "nature running" de pujada al Parc d'Atraccions del Tibidabo pels camins de Collserola. Un de les millors tardes de running desde que corro. Un reguitzell de pujades i baixades per caminets enmig de la natura. Una passada.

Dijous vaig tenir la meva primera visita amb el Fisio que ens ha facilitat la Bolsa del Corredor. El Fidel em va mirar el tormell que ja torna a estar quasi al 100% i vam fer isquios i espatlles. Les primeres indicacions que em va donar van ser que gel sempre després d'entrenar i intentar corregir la posició de l'esquena al córrer.

Divendres vaig fer 60 minutets cómodes amb la Marta pel Litoral Barcelonès. No es bona época per correr per allà, es molt entretingut pero no es gens comode. Es una carrera d'obstacles contra nens amb planxes de surf, guiris jugant a futbol, policia en moto per l'acera...conclusió: 60 minuts de nervis, canvis de direccio repentis, ritmes a ratos lents a ratos massa rapids...i vaig acabar amb força sensació de cansament a les cames. Suposu que per la sessio de massatge del dia abans.

Dissbte vaig sortir al migdia. Sort que feia núvol i no massa calor. 50 minuts de bon entreno. Ritme per sota dels 6´ i amb sensació de força a les cames. Es va notar l'entreno de dimecres per Collserola.

Avui per la tarda he pujat a les aigues i igual, 60 minutets de bona carrera. Els 5 primers una mica per sobre de 6, i els ultims 5 per sota. Bé, content, i ara a esperar el planing de la setmana que vé.

Dijous tenim hora per fer les plantilles. Sembla que començen les ventatges d'haver sigut el guanyador del Reto. Aviat roba, nutricionista, osteopata... ja us anire explicant.

Bona setmana!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada