diumenge, 15 de juliol del 2012

Setmana 5: Setmana de qualitat

Aquesta ha estat una setmana on he disfrutat bastant entrenant. El mini-stage a Olot va ser molt profitós, i la resta de setmana també ha anat bastant rodada. El numero de kilometres setmanals va pujant, i sembla que aviat començarà lo bo...

Total setmana: 53,58km en 5 hores 25 minuts i 47 segons amb una FC Mitja de 162ppm i 5.257 calories cremades.

Dilluns vaig anar a celebrar l'ascens a senior en una escapadeta de 75min per la Fajeda d'en Jordà. Es un plaer correr per aquelles terres, dins la fageda tot son ocellets, brisa i calma. Tanta calma que fins i tot feia por. Havia d'anar amb molt de compte a perdre'm, un luxe. Va ser dur, doncs els desnivells éren multiples, van acabar sortint 11,68km. Un plaer d'entreno que va acabar amb un bon sopar a Besalú.

Dimarts tocava descans, pero aprofitant l'estada a Olot, vaig adelantar l'entrenament de dijous a dimarts i fer 60min comodes per dins del poble d'Olot. Tenen una quantitat de kilòmetres de carril bici que no se'ls acaben, i finalment van sortir 10km. Dia acabat també amb un bon sopar a Banyoles.

Dimecres teniem entrenament grupal a les Aigües del qual vaig acabar súper satisfet. Consistia en 6 series de 4min amb 2 de recuperació entre serie i serie. L'objectiu inicial era treure les series a 5min/km, amb intencio de fer les 2 últimes a una mica menys de 5. Finalment van acabar totes per sota de 5, amb una última serie a 4:37min/km. Molt molt content del esforç realitzat: "Sudando sangre". Total del entreno, 13km en 1h 18min.

Dijous tocava anar a Ortosis Integral a fer plantilles amb l'amic @podoalf. La veritat es que ja en duia, però les que em van fer son cómodes com un guant. Avui diumenge ja he fet l'entrenament sencer amb elles i cap problema.

Divendres em vaig llevar ben d'hora per realitzar l'entreno de dissbte. 35min al 75%. També super content, doncs al matí sempre em costa molt trobar els ritmes, doncs entre la son i l'estomac sempre es dificil, pero vam treure 6,43km en 35min, un ritme de 5:27min/km. Objetivo cumplido.
Aquella tarda vam anar a Viladecans a visitar en Sito, que en representació de Runnering i Ascics ens van regalar a la Judit i a mi unes bambes noves. Conclusió, jubilem les Nike (que ja els hi tocava) i canviem de marca.
  Ja avui diumenge tocaven 60min cómodes. Em sentía molt fort després de descansar tot el dissabte i quasi tot el diumenge. Han sortit 60min a 5:50min/km amb molt bones sensacions i un "xirimiri" refrescant que sempre ajuda.

Ara a esperar el planing per la setmana que vé, que realitzarem quasi íntegrament desde Madrid. Algu em recomena algun lloc de la capital per anar a córrer?

Bona setmana a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada