diumenge, 22 de juliol del 2012

Setmana 6: Madrid, que malalt m'has posat!

Setmana d'entrenaments per Madrid. Gens cómodes, pero els 2 entrenaments que vaig fer allà van ser bastant bons, tot i la temperatura. El dijous ja amb una febrada, no vaig poder sortir a entrenar i amb el Jose Castilla hem hagut de canviar la resta d'entrenaments de la setmana.

Total Setmana: 47,85km en 4 entrenaments. Un total de 4h 46min 26sec, amb una frequencia mitja de 165ppm i un total de 4.777 calories cremades.

Dilluns tocaven 85 min de carrera continua per celebrar el meu aniversari. Em feia certa ilusió coneixer el Retiro "la meca del running madrilenyo" i del hotel a allà, donar alla una volteta i tornar van sortir 13.83km. El ritme en baixada per la Castellana va ser molt bó, pero la pujada es va notar, i molt. Sem va fer molt dura la tornada al hotel, per la calor (37º), les bambes noves, i el cansaci del madrugón que m'havia fotut per estar a les 9 del matí al client havent sortit de BCN aquell mateix mati. Tot i aixi, no vam perdonar el celebrar el meu aniversari amb un bon plat de pasta ben acompanyat del Serra i el Roger.

Dimecres tenia planejades 10 series fortes amb 3 minuts de recuperació, sumades als minuts habituals d'escalfament. Serrita, gracies per la recomenació del Parque de Santander. Un gran descobriment per fer series a Madrid. Una espècie de pista d'atletisme de 1100m que rodeja un camp de pràctiques de golf, en fi, tot molt entretingut. La calor aquella tarda va ser sofocant, i amb les series es va fer molt dur. Les 3 series van sortir molt guais, 5.17, 5.17 i 5.13. Molt content, pero em va passar factura.

Ja la nit de dimecres no vaig passar una molt bona nit, i em vaig aixecar una mica fotut. Cansat, dèbil, clars simptomes de "gripazo", pero dijous em vaig haver d'aixecar igual per anar a treballar. Ja la resta de dia va anar com va anar, i a la tarda tal com vaig acabar de la feina vaig anar directe al llit. I així fins dissabte, pero millorant rapidament.

Dissbte, ja prácticament al 100%, vaig comentar-li la situació al míster Castilla, que em va recomenar deixar l'entreno de qualitat de dissbte i canviar-lo per una CC de 50min. Que va ser acompanyada de la Martona en bici, i que va sortir a 6min/km. Bé, comode.

Ja per avui diumenge, el Jose em va dir de fer 75min enlloc dels 60 planificats de CC, d'aquesta manera, i també acompanyat per la Marta, han sortit 12.86km, a 5:51min/km. Molt content, agafant força pel dur planning que ens ha passat el Jose per la setmana que ve.

Conclusió clara de la setmna: Madrid, tenen més de tot, tot es més gran, mes imperioso, tenen mes senyorío, fins i tot tenen 9 copes d'Europa........pero SEMPRE ens envejaran pel nostre clima! Recomenació de la setmana: no sortir mai a correr a 37º. Pero es que a Madrid a les 20h, es la calor que feia aquesta setmana. I ben malalt que em van deixar tanta calor.

Salut i bona setmana per tothom!

PD: Ja surto a la web de la Marató!




1 comentari: