dilluns, 20 d’agost del 2012

Setmana 10: Recuperació activa

Com ja ens havia avisat el míster, la setmana 10 serviria per "descansar", baixar el ritme de kilometres setmanals, regenerar musculatura i descansar de kilometres i series i demés... Jo a més a més he conciliat la meva setmana d'entrenos amb la de la Marta.

Ella s'està entrenant per intentar fer sub-60 a la Cursa de la Merçè del próxim 16 de Setembre que obviament jo em miraré desde Plaça Espanya tot i que estic segur que estaré darrera les valles fent dentetes per sortir a córrer, però un Repte com Berlín, apart de motivació, constància i persistència, requereix privar-se d'algunes coses. Una d'elles probablement sigui fer una cursa de 10k 15 dies abans del gran dia.

Ella tenia sobre la seva planificació 4 entrenos que consistien en 40CC, 50CC, 5x1000 per sota del ritme actual de 10k i 60CC, i els vam adaptar als 4 entrenos que ens va enviar el Jose. Aquesta setmana hem fet 4 sortidetes de 60 minutets rondant totes els 6min/km excepte dissbte que vam fer l'entreno de series que tenia que fer la Marta. L'explicaré ben explicat perquè va portar cua, ja que quan el José va veure per Twitter que m'havia posat a fer series em va demanar que li expliques aquesta "adaptació" al seu entreno...

Vam començar desde el km.0 de les Aigues, i vam escalfar fins al km.2. A partir de llavors i donant mitja volta al km.6 fèiem 1km a 5:30min/km i recuperavem 0,5km a 6:30min/km-7min/km. La veritat es que a mi se'm va fer super cómode, l'unic que espero es que al José no li sentés malament que fés aquesta petita variació al seu entreno...la veritat es que vaig pensar que sortir 60min a 6min/km podia equivaler a fer 5 series a 5:30min/km i recuperar trotant.

Aquesta próxima setmana torna lo bó...ja tinc ganes de explicar-vos l'entreno d'aquest dilluns matí...tot apunta a que tornarem a fer récord de kilometres setmanals. #ESTONOSEPARA!!!

Bona setmana a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada