dilluns, 27 d’agost del 2012

Setmana 11: Un 101.74!

Tercera setmana d'Agost que a Barcelona ha estat terrible de calor, pero que l'he viscut a mitges a l'hora d'entrenar ja que dimarts marxava a Stockholm de viatge familiar. La veritat es que apart de passar una setmana fantàstica en familia, també ha estat una gran setmana d'entrenaments que em dona mes força per seguir a entrenant més. Record setmanal de kilómetres (101,74!!!), i molt bones sensacions.

Total setmana: 101.74km en 10h 8min i 31segons i un total de 8.682 calories cremades. La frequencia cardiaca no la comento, doncs no funciona massa bé el pulsómetre utimament.

Dilluns el mister ens havia encarregat una sessió de força minuts de carrera, 20+30+30+10+20. Madrugón a les 6:30 del matí i cap a les aigues, escalfament de 20, 30 suaus a 6min/km, 30 a 5:26min/km, 10 minuts a 4:56min/km i 20 per desescalfar. Molt i molt orgullos de després de 1h 20min de carrera poder treure 10minuts per sota de 5min/km. Les cames estaven fresques després de la setmana de recuperació i suposu que algo hi va tenir a veure, pero tot i aixi, molt content.

Dimarts van ser 90minuts de Carrera Continua que van sortir a 5:48min/km. També va ser un madrugón a la carretera de les aigües doncs a mitja tarda volava cap a Stockholm i volia tenir l'entreno acabat. Treballant l'ingenieria de la hidratació a la CDLA que amb la calor que vaig passar dilluns i dimarts, tot i començar a correr a les 7 del matí, era molt necessaria. També acostumant l'estomac als gels, que de moment no m'han donat cap problema.

Dimecres, ja a Stockholm i amb un canvi radical amb el clima, passant de 35 a 15 graus i pluja, tenia l'entreno de series de la setmana, 3 series de 20min amb els respectius escalfaments. Vaig informar-me d'on podia anar a correr a Stockholm, i molt aprop del centre tenen una illa aomenada Djurgarden que es practicament un bosc, on hi tenen un parc d'actraccions, el VasaaMuseet (museu del vaixell) i molts i molts kilòmetres de verd per correr. No tenia molt clar si surtirien bé les series, doncs durant els 20 primers minuts d'escalfament em vaig començar a perdre pel mig del bosc on tot pujava i baixava molt, i això no es molt recomenable per les series. Quan portava 15 minuts dins el bosc i no trobava pista, plovent a bots i a barrals, vaig començar a pensar que l'entreno no sortiria bé. Vaig intentar orientarme cap a l'aigua considerant que aprop de l'aigua trobaria pista, i pam!, minut 19 d'escalfament pistote per començar a fer la primera serie que va sortir de 20minuts clavada fins la porta d'entrada al parc a un ritme de 5:21min/km.

Ja que la primera serie havia sortit tant clavada de temps, vaig pensar que el millor seria fer la segona i la tercera en el mateix recorregut. Segona a 5:15min/km i la tercera a 5:08min/km. També molt i molt content, i la ultima dolió com diria el Mister.

Dijous, sabent ja mes o menys el que trigava en arribar a Djurgarden vaig decidir anar del hotel fins allà corrents i tornada. 90 minuts on van sortir 15.18km. També sota la pluja constant, amb el problema que això comporta a les bambes, pero pensant que era millor allò que la calor sofocant de Barcelona.

Divendres me la vaig pendre com a carrera suau, doncs es el que tocava, 60CC comodes i que notava les cames cansades dels entrenos i el turisme. Apart, la tromba d'aigua que em va caure a sobre ja estava fent suficient sortint a rodar. 9.9km en els 60 minuts d'entreno.

Dissbte "descans" de turisme per Stockholm, pero vaig agrair no tenir que calçar-me les bambes.

Diumenge tocava la carrera continua de la setmana, el entreno de la voluntad que diu el Mister. 2 hores i 15 minuts de carrera a 6:05min/km de mitja i amb una tornada on em vaig trobar la Marta fent el seu entrenament de preparació per la Cursa de la Merçè. Vaig sortir de Sant Just direcció a plaça Espanya, un ratet de Gran Via fins a Roger de Flor, pujada a Diagonal i tornada a Sant Just. A Barcelona tornen a anar les fonts públiques, cosa que vaig agrair, tot i que anava ben preparat amb la meva ronyonera amb aigua i gel. La pujada de zona universitaria i el parc Cervantes es noten, pero en general, el ritme va ser bastant continuu. En total, 22.81km que es converteixen en la sortida mes llarga que he fet mai i que em reconforta.

A tope a per la seguent setmana, que el 30 de Setembre aviat arriba...

Bona setmana a tots!

2 comentaris:

  1. Quina burrada nano, comparat amb això la pretemporada de bàsquet és de nenes...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, la cosa s'està posant maca! Ja queda poc pel 30/9/12 i tornarem al basquet, aquell esport de nenes i bailarinas!

      Tu que tal chechu? Q tl la teva pretemporada?

      Elimina