diumenge, 5 d’agost del 2012

Setmana 8: Sensacions bipolars

Setmana en la que començava les vacances...laborals, pero que tocava seguir corrent, i mes que mai. He titulat la setmana amb "sensacions bipolars" doncs m'he trobat amb dies molt tocat i altres euforic. Tot i així, l'actitud segueix sent el "tot suma" i penso que per molt malament que em senti o em surti un entreno, l'objectiu es complir-lo i estar fisica i mentalment preparat per l'entrenament de l'endemà. Ha estat una setmana on he entrenat practicament tota desde Menorca, i molts dies acompanyat per la Marta.

Total Setmana: 74.57km en 7h 36min 48sec amb un FC Mitja de 161ppm i un total de 7.402 calories cremades.

Dilluns començava amb una sessió post-stage molt perillosa. 100min de CC. Va ser un dels dies "dolents". Ens vam aixecar a les 7.30 amb la Marta per sortir a entrenar cap a les 8. Ella m'acompanyava amb la bici donant-me Flectomin (Beguda isotónica) quan el necessitava. La veritat es que es un luxe tenir suport en aquestes tirades llargues. Tot i així, ritmes molt lents i que cada vegada que intentava apretar el ritme, durava 3 minuts. Calor, humitat, cansament de cames, nose...males sensacions. Al final, 15.6km, pisando huevos com diria el mister...a 6:25 el km.

Dimarts tocaven 20 + força + 20. Vaig canviar-ho perque així la Marta em pogues acompanyar corrent i vam fer 40 suaus i la força darrera. La meva intenció era fer una carrera suau, on em trobés molt comode i amb pulsacions baixes. Tampoc va anar massa bé, pero si millor que el dia anterior. 6.3km i una FC Mitja de 155ppm.

Dimecres es ja famós per les seves series. Quan s'acabi el Reto Berlin serà com quan a finals de Maig s'acaba la Champions, que costarà acostumar-se a dimecres sense series. Aquesta setmana tocaven 2 series de 20min. Les dues van sortir a 5:25min/km, i les sensacions van ser mes bones. No feia tanta calor, ja que havia sacrificat 30min de son i el sol de sa illa encara no apretava tant com el dilluns.

Dijous tocaven 90min de CC, i em va tornar a acompanyar la Marta amb la bici. Mes ràpid que els 100 de dilluns, pero no massa més. I amb les mateixes sensacions de voler arrancar i no poder. Van sortir 14.27km. Lent. Pero optimista, les tirades llargues anaven sortint. I amb mentalitat positiva, aixo sempre.

Divendres....DESCANSAVEM! Ja tocava, despres de la tira de dies seguits amb l'Stage pel mig i demés, ja tenia ganes de descansar un dia. Crec que les meves cames ho van agraïr.

Dissbte tocaven 60CC, i ja vaig trobar ritmes mes normals en mi, a 6min/km. Ja mes content.

Avui diumenge era un entreno molt perillós. 20+60min al 75%+20. Volia probar els gels, i em vaig comprar una "riñonera" per poder "autoabastecerme" d'aigua sense necesitat de que la Marta es converteixi en la futura Indurain. M'he fet la Carretera de les aigues sencereta practicament, 17.3km, i el gel i el Flectomin de conya. Seguirem acostumant el cos als gels en les tirades llargues. Avui, realment m'en vaig al llit molt content, els 60min al 75% han sortit a 5:25min/km, i això per mi cuasi el ritme de cursa de 10km abans de que el Reto Berlin començés. Doncs si li sumem els 40min de escalfament ha sortit un gran entreno.

La proxima setmana també es maca maca...ja us explicaré.

Bona setmana a tots!

PD: Per cert, disculpeu el "retrás" en la publicació d'aquesta setmana, el Sr. Bolt no li ha donat la gana d'anar més rapid i m'hi he posat tard. Quin tio en Bolt 9.63....m'agradaria saber que trigo jo en fer els 100m...


1 comentari: