dijous, 27 de setembre del 2012

Marxem cap a Berlin!

Ahir vaig realitzar l’ultim entreno del que ha estat el meu gran repte personal del 2012, la preparació de la Marató de Berlin. Tot va començar als entrenos organitzats pel la Bolsa del Corredor a la Carretera de les Aigues, es per aquest motiu, i perque m’he passat tot el mes d’Agost allà, que vaig plantar-me a les 7am al km.9 de la Carretera de les Aigües a fer els 30 minutets d’entreno.



Va ser tant diferent l’entreno d’ahir a la resta d’entrenos del mes d’Agost! Comparo la majoria d’entrenos sense samarreta, en que vaig estrenar la samarreta térmica, i sembla que hagi passat mig any i estiguem ja al Gener. Però no, tot ha concurregut en 4 mesos, desde el 8 de Juny fins a avui, fent kilometres i kilometres, series i series, ha estat durillo. Mentalment també va ser diferent, ahir, apart de fred, tenía una sensació d’alliberament, doncs ja estava tota la feina feta. Ahir es va acabar, ara només queda intentar disfrutar molt diumenge. Es el meu objectiu, intentar arribar a la 1 del migdia de diumenge havent disfrutat.

Marxem cap a Berlin!

Per aquells que diumenge al matí vulguin seguir els meus passos en aquest repte, nomes us cal introduir el meu numero de dorsal (35935) al següent link. Tindreu en directe el que está passant.

http://results.scc-events.com/2012/?&lang=EN&pid=tracking

Fins dilluns!!!





1 comentari: