diumenge, 23 de setembre del 2012

Setmana 15: Ara només toca esperar

Setmana que ha estat la última setmana d'entrenos "durs". Bé, exigents, no durs. Bastanta serie, pero sense ser com les del últim mes. Intentant ritmes que sumin, pero que no ens portin a alguna lesió inesperada d'ultima hora. Pel meu gust la setmana ha estat útil, crec que he agafat força confiança de cara a la setmana que vé. Els consells del José, la sessió de coaching amb la Teresa, aguantar bé les series...m'estic començant a creure que això sortirà bé. Ara només queda esperar que passi rápid aquesta setmana, entrenar lo poquet que ens toca entrenar i sobretot sobretot, no pensar massa en diumenge que vé. Això serà difícil perquè tothom pregunta, pero em limito a contestar bastant breu i a evitar bastant el tema. No em convé massa pensar ni parlar massa sobre la cursa. Veurem com va.
També molt curiós com la gent em diu lo prim que estic, jo també m'hi veig, serà que fa 2 setmanes que no prenc ni una cervesa, perquè els kilometres han baixat.

Total setmana: 74.15km en 7h 26min amb un total de 8.212 calories cremades.

Dilluns teniem un d'aquells entrenos que no m'agraden gens. 20 de calentament i després 70 minuts a un 75% de les meves capacitats. No m'agraden. Els 70 minuts es van fer llarguissims, i em va ser impossible agafar un ritme que fluctués entre 5:30min/km y 5:40min/km. El ritme va sortir a 5:45min/km i amb unes sensacions de cansament bèsties, suposu que degudes als 19km del dia anterior.

Dimarts 16 series de 500 metres. Totes les series van rondar els 4:30min/km, l'entreno es va fer llarg, però després d'aquest tipus d'entrenos un marxa molt content a casa. Vaig aprofitar per estrenar bambes noves, les que trepitjaran la Porta de Brandenburg, aixi ja es van amotllant al meu peu.

Dimecres sessión de coaching amb la Teresa Morales (@MTeresaMorales). Em va resultar super útil per agafar confiança. Va servir per tenir clar que patirem, per establir una estratègia davant les pors i els dolors que puguin arribar durant l'aventura de diumenge que vé. Vam fer una sèrie d'exercicis que van estar molt bé. Un d'ells imaginar-nos a l'arribada de la Marató (Gràcies Leia (@LeiaGesse) pel montatge de la foto):


Dijous vaig fer un bon test de 90 minuts de una de les tècniques apreses el dia abans a la sessió de coaching. El Jose va comentar que una bona estratègia era crear "minicurses" de 5km i apremiar-les amb un bon glop d'aigua, un gel... i em va anar perfecte. 90minuts a 5:45min/km de mitja. Molt bon ritme per ser un entreno.

Divendres vam descansar i dissabte teníem doblete. Al matí vam tenir un rodatge suau de mitja horeta amb Carles Castillejos i Nacho Cáceres, dos maratonians que després ens van explicar les seves batallitas y recomenacions de cara a la marató. Per la tarda series, 10 series de 1000 metres, totes entre 5:20min/km i 5:30min/km. Series per agafar confiança, el balanceig de braços i estirar les cames. Després d'aixo vam fer un bon sopar amb tot l'equip del Reto Berlin que va servir per despedir-nos aquells que anem a Berlin a competir.

Avui diumenge, de bon matí amb la Marta ens hem llevat i ens hem posat a fer l'entreno que ens tocava. 80 minuts de carrera continua molt cómode, que serà la tónica aquests ultims dies, entrenos suaus per no perdre el tó fisic i complementar la dieta disociada que farem aquesta setmana i que ja us explicaré divendres.

Bona setmana a tothom!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada