diumenge, 16 de setembre del 2012

Setmana 14: Ja queda poc

La setmana 14 ha estat, fins dissabte, una setmana de recuperació de la Mitja Marató de Sabadell. La Mitja va ser dura pel ritme exigent que vam marcar, i he notat alguna molèstia al tormell esquerra (l'habitual) suposu que del sobre-esforç. Setmana marcada pels entrenos del cap de setmana, exigents i molt necesaris per fer cames ara que vé l'ultim tram fort d'entrenaments.

Total setmana: 64,24km en 5 entrenos. 6h 19min 46 seg d'activitat, i un total de 7.160 calories. Avui, després del entreno de 110 la bàscula marcava 94.7kg.

Dilluns tocaven 30min molt tranquils de recuperació del tute de diumenge. Va ser el primer entreno post-vacances, pero entre l'horari intensiu i la migdiadeta que em vaig fotre després de la feina, tampoc va ser un entreno dur. Les agujetas eren importants, pero el ritme va ser senzillet, a 6min/km. Vaig anar al riu Besós amb la Marta, ella va fer el seu fartlek i jo la meva mitja horeta suau. Bons estiraments i a la dutxa.

Dimarts descans, i dimecres teniem 1 horeta també de recuperació. M'hi vaig posar a la tarda, després de la feina, i vaig durar 45 minuts. No em trobava massa bé, mal de panxa i mes pendent de que se'm passés, que de disfrutar corrents. El ritme va ser també suau, una mica mes de 6min/km.

Dijous, vaig haver de matinar. A la tarda tenia fisio, i no em quedava mes escapatoria que sortir a entrenar a primera hora. Despertador a les 6:15, i a les 6:30 sortint de casa disposat a fer els "suposats" 90 minuts d'entreno. Dic "suposats" perquè el José no ens havia demanat que féssim 90, sinó que tenien que ser 70, però jo a lo meu, vaig pensar que eren 90. Tant se val, 10 minutets més, perquè al final van ser 86, que pensava que arribava tard a la feina. De casa a plaça bonanova i tornada, 15 kilometrets. La sessió al fisio va ser la glòria, descàrrega de bessons, isquios i quadriceps, i drenatge al tormell.

Divendres descansavem també i dissbte teniem entrenament de series al riu. Tocaven 4 series de 3000 metres amb 2 "suposats" minuts de recuperació. Suposats perquè el mister sempre programa l'entreno amb 3 minuts de recuperació, pero després sempre ens en treu 1, i sempre fem conya. Les series aquest cop em va tocar fer-les sol, pero van sortir molt bé: Primera serie en 15min 3 segons, segona en 15min 1segon, tercera en 15min 10segons i cuarta i última en 14min 51segons, per sota de 5min/km. Molt bon entreno! Comentar que en l'entreno vam rebre la visita de Abderramhan Ait, plata a la Marató dels jocs paralimpics de Londres. Ens va explicar la seva experiencia, i ens va ensenyar el premi a aquesta segona posició en uns jocs olimpics. Quina experiencia poder tenir, per uns segons, una medalla olimpica a les mans. Una gran visita, gracies!

Ja avui diumenge m'he disposat a ajudar a la Marta a aconseguir el seu primer objectiu atlètic, baixar de 60 minuts en 10km. Hem marcat el ritme a 5:45-5:50 i aixi gairebé els 10km. Li ha costat molt la pujada del ultim kilòmetre al Paral·lel, però ho ha aconseguit. 59:08. Pots estar orgullosa Martona! Jo, l'he deixat a 300m de meta i sense parar la carrera, m'he disposat a tornar cap a casa en pujada per carrer de Sants. En total 18.6km en els 110minuts d'entreno. Bons estiraments i un ratet de sofà i gel.

Moltes ganes de afrontar la setmana que vé, doncs serà la ultima dura, i pel que es comentava dissabte, tindrem bons entrenaments i bones sorpreses!

Bon setmana a tothom!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada